Sıkça Sorulan Sorular

Sikca Sorulan Sorular

Decorotti Mobilya Sıkça Sorulan Sorular

Tüm Türkiye içi alışverişlerinizi kapınıza kadar ücretsiz olarak teslim ediyoruz.

Online Mağaza üzerinden Kredi kartı ve Havale seçenekleri ile sipariş verebilirsiniz.Bilgileriniz 256bit SSL sertifikası ile korunmaktadır.

Siparişleriniz en geç 3 – 7 iş gününde kargoya verilmektedir.Özel siparişler hariç.

Sıkça Sorulan Sorular,Kartı bilgileriniz 256bit SSL sertifikası ile korunmaktadır.Lütfen Veri Politikamız ‘ı okuyunuz.

Sıkça Sorulan Sorular,Sipariş bilginizin sistemimizde görmesi ile, Diğer siparişlerimizle ile birlikte sıraya girer.Sıra numarasına göre üretilerek ortalama 3 ile 7 gün arasında sevk edilir.

Sıkça Sorulan Sorular,Tüm siparişleriniz faturası veya irsaliyesi  ile kargoya teslim edilmektedir.

  • Siparişinizi her zaman kargo kargo görevlisinin yanında açınız.(Kanuni Hakkınızdır)
  •  Kargo paketinde veya üründe hasar varsa , paket içeriği eksik veya yanlış ise ;

Kargoyu kesinlikle teslim almayın.

Kargo görevlisine ” Hasar Tespit Tutanağı ” tutturun.

Ürünü / kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte Decorotti Mobilya’ya geri gönderin.

Durumla ilgili mutlaka bizimle irtibata geçin.Ürünü kargo görevlisinin yanında açmadıysanız durumun detaylı açıklamasını ve birkaç fotoğraf ile birlikte talebinizi WhatApp hattımızdan bize iletin. Uzman müşteri danışmanımız talebinizi inceleyecek ve en kısa sürede dönüş yapacaktır.

  • Öncelikle ürünün kesinlikle kullanılmamış ve yeniden satılabilirliğini kaybetmemiş olması gerekmektedir.
  • İade sadece ve sadece orjinal paketleme ile kabul edilmektedir.
  • Orjinal paket ile iade edilmeyen ürünler kargoda zarar görebileceği ve kullanılamayacağı için kabul edilmemektedir.
  • 7 gün içerisinde kesinlikle faturalı bir şekilde , faturanın arkasını doldurarak iade nedeniniz ile birlikte tarafımıza anlaşmamız üzerinden  YURTİÇİ KARGO ile ücreti ödeyerek göndermeniz durumunda tarafımıza ulaştıktan sonra 15 gün içerisinde iadeniz vermiş olduğunuz hesap numarasına yatırılacaktır. ( Banka kartlarında ise iadenin hesabınıza yansıma süresi daha uzundur. )
  • Kampanyalı ürünlerde iade mevcut değildir. Sadece stoktaki ürünlerimizden değişim yapabilir yada kupon olarak hesabınıza yüklenir. Dilediğiniz zaman kullanabilirsiniz.
  • İadenizi gönderdikten sonra , gerekli olması halinde sizden kargo gönderi kodunuz talep edilebilir. Sorun yaşanmaması adına gönderi kodunuzu saklayınız.
  • Ürünler kullanılmış , yıpranmış , kırılmış veya montaj sırasında hasar almış bir şeklide bize ulaşırsa size geri iade etmek zorunda kalabiliriz. Bu durumda ücret iadesi yapılmaz.
  • Örnek Sıkça Sorulan Sorular